Ontmoeting

Ontmoeting is de tweede pijler binnen Stichting Revelation. Vanuit onze persoonlijke relatie met Jezus Christus mogen we gezonde relaties aangaan met elkaar. Gezonde relaties kunnen ontstaan in een veilige en vertrouwde omgeving, waarin je open en eerlijk met elkaar om te gaan. Ontmoeting speelt daarbij een belangrijke rol. Door met elkaar in gesprek te gaan, mogen we van elkaar leren en kunnen we elkaar bemoedigen. Ontmoetingen kunnen plaatsvinden binnen een groep, zoals binnen de setting van een cursus of tijdens ontmoetingsavonden. Maar Stichting Revelation biedt ook de mogelijkheid voor persoonlijke gesprekken en gebed aan.

­

‘Wees allen eensgezind, leef met elkaar mee, heb elkaar lief als broeders en zusters, wees barmhartig en bereid de minste te zijn.
1 Petrus 3:8 NBV

­

Ontmoetingsavonden

In het seizoen 2019-2020 organiseert Stichting Revelation opnieuw een aantal ontmoetingsavonden. Het doel van deze avonden is om God en elkaar te ontmoeten door samen de Bijbel te openen en daarover in gesprek te gaan. God is een God van relatie en nodigt ons uit om Zijn liefde te ontvangen, te beantwoorden en door te geven. Dat is de basis voor onze ontmoetingsavonden. Tijdens deze avonden staat Jezus Christus centraal en willen we leren van Hem. Hij is het Woord dat leven geeft. Wij willen samen op zoek gaan naar hoe we Gods Woord kunnen toepassen in de praktijk van alle dag.

Het thema voor het nieuwe seizoen is ‘het Vaderhart van God’. Vaak weten we met ons verstand wel dat God liefde is, maar kunnen we er met ons hart niet goed bij. Met onze mond belijden we ook dat Hij genadig is, maar in ons doen en laten leven we toch vaak alsof we Gods liefde moeten verdienen. Dit seizoen willen we stilstaan bij het Vaderhart van God en samen kijken hoe wij onze harten kunnen afstemmen op Gods hart. We willen daarbij op reis gaan van ons hoofd naar ons hart en Jezus uitnodigen om ons te laten zien wie Hij is en wie wij in Hem zijn.

In de maand februari wordt er geen ontmoetingsavond georganiseerd, maar wel een conferentie. Jan Pool komt op 29 februari naar Surhuisterveen om te spreken over het Vaderhart van God. Voor meer informatie over de conferentie klik hier. Hoewel de ontmoetingsavonden en de conferentie hetzelfde jaarthema hebben en elkaar aanvullen, zijn ze ook heel goed afzonderlijk van elkaar te bezoeken.

Data 2019/2020
Woensdag 25 september
Woensdag 30 oktober
Woensdag 27 november
Woensdag 29 januari
Woensdag 18 maart
Woensdag 22 april

Uitnodiging
Heb je ook het verlangen om samen met anderen over Jezus en je geloof te praten, kom dan langs op (één van) onze ontmoetingsavonden in de Lantearne (Jan Binneslaan 49, 9231 CA Surhuisterveen). De toegang is gratis en je hoeft je niet aan te melden. De zaal is open vanaf kwart over zeven en we beginnen om half acht. Rond half tien wordt de avond afgerond.

Mocht je interesse hebben om één van onze ontmoetingsavonden in jouw kerk/dorp te organiseren, klik dan op de knop hieronder. In overleg kijken we graag naar de mogelijkheden.

Persoonlijk gesprek

Binnen Stichting Revelation is er ook ruimte voor persoonlijke ontmoeting. Wanneer je tegen dingen aanloopt in het leven die je belemmeren, bieden we je geheel vrijblijvend de mogelijkheid aan tot een aantal persoonlijke gesprekken. We willen graag naar je luisteren en samen met je kijken hoe je weer verder kunt. Tijdens het gesprek zullen we God zoeken in Woord en gebed en Hem vragen om openbaring en leiding. Het doel van deze gesprekken is altijd dat jij weer verder kunt in je dagelijkse wandel en groeien kunt in je relatie met God.

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.

WIL JE CONTACT MET ONS OPNEMEN?

Wil je informatie, heb je een vraag of wil je graag een afspraak maken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

Contact

Via onderstaand formulier kun je je aanmelding of vraag bij ons indienen. We komen hier binnen 5 werkdagen bij je op terug. Velden met een * zijn verplicht.

sep

Thema: God is liefde